Vrácení a výměna zboží
Zboží zakoupené spotřebitelem lze vrátit nebo vyměnit v zákonem dané lhůtě do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu.
Podnikatel může zboží vrátit po společné písemné domluvě. Na některé položky se může vztahovat storno poplatek, který zahrnuje náklady na vrácení k dodavateli, náklady na přepravu atp.
Jak správně vyřešit reklamaci?
Reklamaci řešíme v co nejkratším možném termínu, nejdéle do 30 dnů od převzetí zboží. Reklamace zboží se řídí reklamačním řádem společnosti KOMETA Plzeň s.r.o., který je k nahlédnutí zde.
- Vyplňte formulář pro odstoupení od kupní smlouvy. Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy/reklamační formulář
- Vyplněný formulář pro odstoupení od kupní smlouvy vložte do zásilky k vrácenému nebo reklamovanému zboží včetně dokladu o koupi (kupní smlouva, faktura, objednávka).
- Zboží zašlete zpět na naše reklamační oddělení:
KOMETA Plzeň s.r.o. – reklamační oddělení
Jateční 1723/12
301 00 Plzeň - Zboží můžete také vrátit na naši pobočku zde.